Технології старіють. Єдине, що не застаріває — це спілкування. Блог створено для спілкування з колегами, учнями, батьками

понеділок, 21 вересня 2020 р.

Лексична помилка

1. Відредагуйте  речення. Поясніть, в  чому   полягають лексичні  помилки.

1. У  мові  він  уживав  місцеві  слова  і  діалектизми. 2. Шевченко  подружився  з  друзями. 3. Він  почав  займатися  малюванням  і  намалював  багато  картин. 4. Він—людина  передових  і   прогресивних  поглядів. 5. Ще  зовсім  молодими  юнаками  пішли  вони  на  заробітки. 6. У  січні  місяці  багато  релігійних  свят. 7. На  вулиці  було  чути  крик  дитячих  голосів. 8. Це  дуже  здібний  і  перспективний  на  майбутнє  спортсмен. 9. Об’єкт  вимагає  пильної  уваги. 10. Машини  знаходилися  під  наглядом  майстра. 11. В  деякій  мірі  опинився  на  однині  сам  із собою. 12. Від  самого  народження  , із  самого  дитинства, із  самого  малечку  людина  має  певне  покликання. 13. На  протязі  двох   років  він  добивався  до  своєї  мети. 14. Ми  ходили   до  лісу  по  лісні  ягоди. Яка  це  вкуснятина. 15. Акт  являється   документом, який  ґрунтується  на   незаперечних  фактах. 16. У  мене  волосся   зупинилося  на  голові  від  переляку. 17. В школі  і  інституті  Галя  вчилася  з  великою  охотою. 


 Відредагуйте  речення, виправивши  помилки  у  слововживанні

 1 група. 1. На  березі  річки  нас  зустріли  місцеві  аборигени. 2. Народний   фольклор—криниця   душі   народної. 3. На  святі   ми  отримали  безкоштовні  подарунки. 4. За  виконану  роботу  я   отримав   сто  гривень   грошей. 5. Конкурс  відбудеться  у  лютому  місяці. 6. Надворі  шуміла  проливна  злива. 7. Вперше  ми  познайомилися  з  Миколою  в  оздоровчому   таборі. 8. У  колективі  "Мрія"  найкращі  за  всіх  танцівниці. 9. Дорога  була  захаращена  снігом. 10. Ворог  чинив  наполегливий   опір. 11. Марійка  сиділа  на  ослінчику  і  тихенько  квилила. 12. Багаття  почало  повільно  спалахувати.
 
 2 група. 1. Коли  лелеки  возз’єдналися  у  спаяний   колектив, орли  злякалися  і  розтанули, як  сніг  на  плиті. 2. Пошматований  одяг  дітей  свідчить  про  їх  бідність. 3. У  Васі  гарний  стрункий  ніс. 4. Тяжкі  думи   обхвачують  голову  Андрія, коли  він  бачить, як  повз  його  хату  минають  заробітчани. 5. На  привалі  ми  їли  кашу. Учителька  подала  й  мені. Я  дивився  на  неї  гарними  очима. 6. А  потім  ми  поливали  клумбу. Вода  входила  у  землю  і  голосно  булькала. Це  квіти  ковтали  воду.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар