1. Прикметник означає а) предмет; б) ознаку предмета та його приналежність; в) кількість предметів або їх порядок при лічбі. Навести приклад прикметників (3-4), поставити до них питання. 2. Ступені порівняння можна утворити від а) якісних прикметників; б) відносних прикметників; в) присвійних прикметників. Від прикметників розумний, гарний, низький утворити всі форми вищого і найвищого ступенів порівняння. 3. Ознаку предмета за його відношенням до часу, місця, матеріалу тощо позначають а) якісні прикметники; б) відносні прикметники; в) присвійні прикметники. Від іменника батько утворити два прикметники: присвійний і відносний; увести прикметники до словосполучень або речень. 4. На питання чий? чия? чиє? відповідають а) якісні прикметники; б) відносні прикметники; в) присвійні прикметники. Визначити, до якої групи за значенням належить прикметник у виразі лебедина пісня. 5. Прикметники найвищого ступеня порівняння: а) новіший, синіший, солодший; б) більш глибокий, менш вдалий, більш зручний; в) найприємніший, найбільш тривкий. Утворити просту форму найвищого ступеня порівняння від прикметника високий. Скласти (пригадати) й записати речення з прикметником у формі вищого ступеня порівняння. 6. Короткі форми прикметників – це а) зеленая, глибокеє, відважнії; б) молодий, відважний, золотий; в) повен, рад, золот, зелен. Пригадати й записати речення з народної пісні (або прислів’я), у якому була б коротка форма прикметника (напр.: Пливе човен, води повен... Так голоден, що робити не годен (Нар. творч.).
Немає коментарів:
Дописати коментар